söndag 18 mars 2007

Vote of the day

Så gårdagen var fett kul...höjdpunkten på 50årsfesten var när rominas pappa skulle öppna paketen och tappade paketen i backen osv...now thats funny. Så imorgon ska jag lämna tillbaks glasögonen som jag låna hem å sedan förmodligen bestämma mig...så därför ska vi genomföra en jävligt vetenskaplig undersökning nu, ungefär som det där skiten som staten fixar vart fjärde år fast lite bättre...man röstar alltså genom att skriva nummer i kommentarsfältet och eventuell motivering. jag vet att det ser weird ut men så är det med glasögon :P


nr. 1 - Emporio Armani ,1450kr

nr. 2 - Dior, 2250kr

nr. 3 - Dior, 2095kr

ni som inte ser nån skillnad röstar på nr. 1 :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nr 2 helt klart grymmast!

Anonym sa...

lätt nr 2. No question about it!!!!!


Fast jag tycker killen på bild nr tre var snyggare än dom andra två... men hans glasögon var gay...
Det e bra att du inte valde sånna som johannes har i alla fall... nöjd med det e jag...

Anonym sa...

Nr 1 eller nr 2 faller min röst på, kan inte riktigt bestämma mig!

Anonym sa...

Jag röstar på 1, fast det kanske beror på att färgerna blev bättre på den bilden. Plus så ser du inte lika fucking retarded ut på den som på de andra två :D
You're gonna thank me later, när du har några extra-hundralappar på kontot.
Och Emil, you're dead meat (bara ifall du inte såg varningen innan)

Anonym sa...

helt klart nr 2

Anonym sa...

Alltså inte för att vara äcklig men du borde ta livet av dig själv för dom där bilderna... oavsett om du skojar eller ej.

Alex sa...

Okej det är ju ett sätt att se på saken om man är en sån fitta som inte vågar publicera bilder som man inte ser bra ut på.