måndag 26 mars 2007

Sommartid, städa lägenheten och basket

Så igår (söndag) vred man tydligen fram klockan en timme, jobbigt att få sova mindre. Så första halvan av dagen städade vi lägenheten och laga mat å grejor och planerade kvällen med Emil. Vi kom fram till att "det finns risk för risk" (lustigt) och det slutade upp med att Per, Emil och Andreas dyker upp när jag står å skivar en ananas, som för övrigt är världens godaste frukt...efter din mammas. Jag kunde vunnit Risk-omgången men bestämde mig för att va lite snäll mot de andra å spara på mina gubbar...men 20min senare så får emil dundra in 23 gubbar på planen å bestämmer sig för att vinna, fucker!

Då ville emil plötsligt lira lite b-ball så vi begav oss ner till planen på baksidan å smög snyggt in där stängslet hade rivits ner. Fast "gräset" var blött så vi drog vidare till fryshusets mörka uteplan där det var grusigt och allmänt mörkt...Slutsatsen var att jag å emil vann big time!

Inga kommentarer: