onsdag 14 mars 2007

Sun is shinin, kids r screamin, n am hungry

Sista perioden började idag, Diskret Matematik was the class for today. Fredrik är tillbaks nu...efter att han dissade alla ämnen efter matte 1...undrar hur länge det varar. Hur som helst så var jag på synsam idag och uträttade några ärenden, bland annat så kollade jag min syn finally. Så anyway så behöver jag glasögon (otippat) och ska antingen komma in å kolla på några häftiga bågar eller så kan jag göra mer och dyrare test antar jag för att få linser. Linser is my personal favorite men jag vet inte riktigt, feels like a big step.

Så ikväll ska vi gå på galapremiären av Alpha Dog, JT is in it. YEAH! Jag känner mig lite orolig inför fredagen då jag imorgon kväll (natt) ska fota på solidaritet, från 02.20 till 03.50...men tänkte att jag kör 02.00-03.25 typ...annars måste jag vänta på 04.30 bussen å då kommer jag inte hem förrän 5 vilket medför att jag inte har lagt upp bilderna å allt på nätet förrän 6 vilket är ekvivalent med att det suger vilket medför att jag får sova max 3 timmar då jag börjar 10. Slutsatsen iz, im gonna B tired. god damnit! but i'll get cash mooneeeeey

Inga kommentarer: