lördag 17 mars 2007

im hungry

Igår var faktiskt en seg dag, lite smått otippat...föreläsningarna var fett tråkiga...fast de blandades med lite 5-i-rad...fast min tyska kompis spöade mig fler gånger än jag hann :( dat sucks. Lämnade äntligen in portfolion i komges, äntligen klar med skiten...om nu inte någon har tagat neger nånstans på min portfolio så jag måste göra en ny restuppgift. Jag checkade out lite bågar igår också...det staterades ganska snabbt att jag lär ha mörka med lite phat båge...så efter typ 45min var jag framme vid det grand choice...1 emporio armani och 2 dior i olika färger...fast dior bågarna var 800kr dyrare...not nice...försöker hitta en bild men går inge vidare..så jag kan tyvärr inte avslöja mer än att de är mörkfärgade och lite fyrkantiga med någorlunda stor ram, eller båge...skit samma.

Så idag ska vi till Ludvika, 50årskalas tonite...lite smått jobbigt att det bara är över kvällen samt att jag måste hålla mig (någorlunda) nykter. Men det kan också vara nice...eller? Försöker få med mig min tyska kompis home...i värsta fall blir det 18 årskalas all over again...för er som inte var där: kidnappning stod på schemat. Jag var dessvärre inte en av de som kidnappade utan jag var offret. Var på väg till en förfest och hade precis knäppt första ölen och tagit några klunkar när jag hör någon komma springande från sidan...sedan blir jag nedbrottad, och efter någar sekunder kommer påsen över huvudet, och jag åker in i skuffen. spännande må jag säga, synd med ölen dock...

aja ska gå å käka frulle i sängen nu...bäddade den nyss blev rätt bra:

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev ingen kidnappning after all, wtf? Såg fan fram emot det :P