måndag 12 mars 2007

hangin with celebs

Det blev inge black party igår :( men det blev inge black party för snoop heller så det var lugnan, han blev ju busted på centralbron...tabbe. Hur som helst så ska jag fota på Shakiras efterfest på Café Opera ikväll, det kan bli galet nice...får hoppas att det går bra bara. Min tyska kompis tackade nej till en av de två extrabiljetter jag hade till efterfesten, why? he's german. Tyskar tycker inte om snygga latinos med stora boobs och nice ass, but however så gillar han mig. Så han håller på att konverteras, det tar bara ett tag.

Ikväll kanske jag säljer min bärbara dator också om allt går vägen...Fast jag lär ju formatera å shit i såna fall så den är väl inte gone förrän imorgon, då får jag bara spara ett par månader å sen köpa en macbook så jag också joinar mac-maffian som härskar på kth. Efter sexuella trakasserier och dödshot så kände jag att jag var tvungen att välja, antingen mac eller död. so wuts its gonna be punk? huh?!

aja get back 2 u tonite probably

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaja, sluta trakka mig för att jag inte vill till Shakiras (som förresten har ungefär lika stora boobs som du) efterfest.
Och du glömde nämna PC-maffian (mig) som kommer att låtsas inte känna dig om du skaffar Mac. BIATCH!