tisdag 27 mars 2007

2000-talets Vanilla Ice

Daddy Yankee har den titeln, om min tyska kompis får bestämma...fast vi har ju redan sett hur det gick när han försökte bestämma...förlorade världskriget....två gånger. (Nope jag diskriminerar inte, ni får ta det med en nypa salt, lite peppar, en halv tesked cayennepeppar, åså ströbröd ovanpå allt). Så vädret är rätt fint idag, möjligtvis inte lika varmt som igår..men jag undrar om man nästan inte vågar åka till stan utan jacka...i värsta fall kan jag väl köpa en ny, lär inte vara nåt problem med mitt dollarflöde...eller? Utöver shoppingrundan så ska det bli en massa Risk, basket, fotboll och amerikansk fotboll. Funderar på om man ska inhandla ett par Air Force 1 idag, det är ju trots allt deras 25-årsjubileum...Kommer ju massa fresha modeller varje månad. Aja, hur som helst så ska jag fota Busta Rhymes konsert på söndag, det kommer bli mad NICE! Kan tipsa om Osqledaren som kommer nu till veckan (typ imorgon lr övermorgon), kommer nog vara fetaste numret of all time, det innehåller tips om sneakers, nöje, mode, osv...asnice! Big ups 2 D som hookade upp detta nummer. Lets pop a bottle of cris'
Peace

Inga kommentarer: