lördag 24 mars 2007

Phöseriet @ Osqvik, Brasilien - Chile 4-0

Så jag spådde rätt bra ändå, min progrnos var 3-0 men 4-0 skadar inte. Synd dock att Sveriges "väktare" som står å vaktar publiken inte kan skärpa till sig utan släpper in 5 pers på planen sista minuten...jag menar vafan, ska man springa på plan under en sån match ska man för fan streaka.

Så igår var vi i Osqvik (KTH's stuga ute i skärgården), det var rätt nice...planerade nollningen lite och hade gasque som avslutades med bastu och öl. Vissa utav oss tog även ett litet dopp i havet, inte så kallt som man trodde fast å andra sidan var man full...och man fick hänga i stegen för bryggan var inte ute. Svårt att förklara men sista steget på stegen ligger en halv meter ovanför vattenytan...så man var tvungen att klättra upp with the power of your arms.

sov inte alltför mycket inatt och är sjukt trött och hungrig nu, vi gled runt på stan ett tag å trängdes. Inhandlade 2 nya caps på rea, kände att jag var tvungen att ha "vintermodellen" med airflops så det inhandlades två st såna med olika lag å färg :)

jaja ska slacka nu och kolla på en film antar/hoppas jag. Peace

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sverige - Brasilien 3-2...
Sverige - Nordirland 1-2
Emil - Alex 13-12
Emil - Tysken 13-0

Adam Andersson sa...

havet var och förblir kallt usch och för att följa anonymous.......
adam - havet 2 - 0
såg bara alex i en gång nåååh!