torsdag 22 mars 2007

headache, broke, tired

Trodde dagen skulle bli skön, började den med en rätt tillfredställande dusch som made me pigg...fast lite senare så trycktes jag ner i skiten igen och blev fett seg. Matte diskret föreläsning och sen matte diskret övning, rätt schysst att våran övningsassisten ser ut som Prince...han är typ Prince. Efteråt så hookade jag, emil, per och min tyska kompis upp sum Risk at ma crib. Vi tog emils feta Fiat Punto hem...jag fick sitta/ligga över massa kläder å lådor i baksätet...hur som helst så kolliderade jag nästan med en cyklist tydligen...jag vevade ned rutan å knackade på förarsidans fönsteruta och tog ut huvudet...typ precis innan jag tog ut huvudet brände det förbi en cyklist snabbt som fan, tur att jag inte öppnade dörren, som jag tänkte göra från början men orkade inte.

Partiet risk var trevligt, jag låg i underläge ett tag där men som vanligt så reste jag mig i sista ronden och knockade shiten ur dem och vann, NICE! Jag firade genom att diska berget som fanns i köket...lite jobbigt men a man's gotta do wut a man's gotta do. Imorgon ska vi ut till Osqvik (KTH's stuga ute i skärgården typ) å ha phösarmöte å grejor, det blir sweet. Känner att jag vill ha mina betyg från förra perioden nu så att jag kan söka jobb nån jävla gång, så att jag är säkrad ett jobb på ABB i ludvika, annars stannar jag här. I'm sorry kids (i LA) but that's how it's gonna B. kanske knega i köket med min tyska kompis, det skulle faktiskt vara roligt...ska göra lite nudlar nu, PEACE

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha så kul i fuckin Osqvik, jag kommer som sagt knega i köket. Fast det kan ju va soft också. Spela lite poker med Carlos, Andres och Esteban :D

Anonym sa...

ey... i wanna in on the poker...
sen litar jag på att du e på på frisbeegolf imorn... payback for the risk