måndag 5 mars 2007

"Du har makabra tankar Alex..."

Yepp, nu har dagen gått...inte så effektivt pluggande som jag trodde...käkade hamburgare till lunch, nice..Grillens hamburgare smakar som Toffes, thats NICE! Hur som helst så pluggades det en del, jag och min tyska kompis plugga but did realize att nåt fattades, närmare sagt 4st Frank's Energizer Estimated 1882(!), 5st Donuts (för 20kr) och även en macka och en chokladmuffin. Vi drog även en fin kupp på 7Eleven på vägen tillbaks till SVG. Marcus skulle ha en kaffe och jag en muffin, så då köpte vi en kaff och muffin för 20kr(!), det smarta var att marcus tog en kaffekopp och visade upp den för kassörskan, men jag sa att vi skulle ha en kaffe och en muffin..så hon tänkte inte på marcus som gick iväg och fyllde sin kopp utan gav mig en nypåfylld kopp med kaffe och frågade vilken sorts muffin jag ville ha, så jävla nice!

Nästan lika bra kupp som vi utförde förra veckan, vi glider in till kåren...ser den enorma kön vid mikrovågsugnarna och ställer oss längst tillbaka (vi hittade ingen i kön att ställa oss vid, yes trängning är the shit på kåren)...Hur som helst så visade det sig att romina och hennes klasskompisar precis hade stoppat in sina matlådor så då utnyttjade vi situationen och bad en av killarna att stoppa in min matlåda när de tog ut sina egna. Sedan plockade Marcus ut min matlåda och stoppade in sin, enda tabben var att han inte plockade ut min utan plockade ut någon annans (it was quite amusing)...och sist så tog johan ut marcus matlåda och stoppade in sin, fett NICE! vi slapp köa i 15min (minst)...

Jaja, vi har även bråkat med diskussionen och är nu typ klara med projektrapporten...det visade sig att den skulle vara inlämnad imorgon så vi blev lite stressade ett tag...ytterliggare en kul grej var att våran labpartner som vi cant get hold of tydligen har hoppat av programmet inte hade gjort sitt shit, så vi fick fixa det också, fuck. men det löste sig...typ.

aja så här kul ser det ut i SVG på kth 22.40 en måndagskväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

What the fizzle, bäst för dig att du skjussar mig till Ropsten nu bitch!