onsdag 7 mars 2007

5 timmar pungklia.

jaha, så tentan var tydligen idag. Var inte riktigt säker på vad det var egentligen, men det var fan inte bra. Kul med en till omtenta, känns rätt jobbigt. Hämtade Andreas idag, slappt...Vi käkade wok å kolla på top model, mysigt...Nu sitter han å flåsar mig i nacken som en hund, ungefär som din mamma.

Egentligen skulle det förtäras massor med alkohol idag, men på nåt vänster så gick det helt enkelt inte, tror det hade nåt att göra med att vi ska upp 08.00 imorgon å köra bil till nynäshamn...2 bad. Overshootade fikabrödet till tentan, drack upp halva min 7up å min Franks (Estimated 1882(!)). Vi har fortfarande kvar våra tiger muffins från igår, inte öppnat paketet än. Min och saids planerade toaletkupp funkade inge vidare heller, det var singeltoaletter och inte kill och tjejtoaletter...plus att LAPD patrullerade området.

Så på fredag ska vi åka hem till ludvika, LA, (L)A-Town, Lorensberga Underground, u name it. Kan bli slappt...Får käka på hummelsta, fett NICE! Ryktena säger att kommer till sthlm snart på railtour, klantigt bara att all snö smält bort denna vecka.

Så den 11e ska jag på diddys black party...eller? någon som behöver company så är jag och min tyska kompis villiga att ställa upp/baxa dina biljetter.

its like a usual day with mista A to l Alex

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, är inte så sugen på att dra till Black Party men det är alltid kul att baxa biljetter.
Vilken toalettkupp? Why wasn't I in on it?