tisdag 13 mars 2007

Namedroppin 2k7

yup, igår var det Shakirafester på listan...MEN hon dök inte upp för she wus 2 tired, men bandet dök upp på efterfesten iaf. Så hur som helst så var förfesten rätt kändistätt med typ Carolina Gynning, Sonja Aldén, Börje Salming, Marie Serneholt
Dude wit wife & Sonja Aldén med kompis
Bengt Dalqvist (Skilda världar)är sjukt trevlig actually

Aja det fortsätter i samma remsa med kändisar hit å dit, men det var trevligt och fett slappt att fota på Café Opera. Det är inte ens nära samma svårighetsgrad som att fota på Olssons Video & Storstad. Shit var inte en enda person som tacka nej igår, Olssons å Storstad har en nej-tacknings-minsta-gräns på 30%

Hur som helst så fick man käk på förfesten igår, gött. Stå å käka mat med alla kändisar, lite småjobbigt var det när en av kändisfotograferna "lurade" mig när jag stod å käka. Han kom fram å stressa mig å sa att det kom asbra kändisar nu å där står jag med mat i mun å händerna fulla med shit. Funny guy :P Konserten fick man också se gratis men hon var ju försenad i över 1½ timme så det var lite segt, men när hon väl gick på, oj oj oj...hon sjunger bättre live än på skiva tyckte jag...Men så såg jag bara 3 låtar innan jag var tvungen att dra vidare till Café Opera
För övrigt så klarade jag min fysiktenta, YES!!!!!!!!! fyfan vad bra det känns...väntar på min tyska kompis å en till dude så ska vi slacka, käka lite gött å spela b-ball på baksidan. Peace!

1 kommentar:

Tyler Bonnie sa...

haha den där kändisen måste haft sinne för humor, skulle velat sett *ler*