tisdag 20 mars 2007

Peter Siepen

Tydligen så är jag rätt lik honom på mitt brasilianska militärgrejs...iaf om per får bestämma...yepp, jag är brasse (egentligen halvbrasse men det talar man inte högt om)...så det betyder att det är mitt landslag som spöar chile i fotboll i göteborg i helgen..synd att jag inte är där för att se vinsten, 3-0 blir det. jag känner mig lite nere den här veckan faktiskt, de nya kurserna har börjat fo shizzle...jag börjar inse att jag kommer spendera sommaren i ludvika, vet inte om det är bra eller ej? eftersom att vi pungar upp pengar för lägenheten hela sommaren...och jag är fett pank...127kr på kontot...och jag ska betala en p-bot på 450kr, kurslitteratur för över 1000kr (2st matteböcker á 350kr ca och 2st elektroteknik böcker á ca 300kr)...beställa glasögon..och köpa toalettpapper! det kan vara det jobbigaste, orka åka å köpa toapapper.

Så jag å min tyska kompis myste denna eftermiddag...åkte till HS (YEAH, reppin 1-20 baby!) å kicka det lite..tanken var b-ball med MJ i bakgrunden...fast we did our thang...bröt oss in på planen (hoppade över stängslen) å spelade 1 on 1...

ungefär så här var det, jag var vince (självklart eftersom att vi har samma tröjnummer, och skillz) å han var den franska killen som är 2,11m lång...samma låt spelades i bakgrunden.

don't hate the player, hate the game.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, orka ens tänka på toapapper...

Tyler Bonnie sa...

utseendet från brasilien, intelligensen från norge va ?

Anonym sa...

jag kan fortfarande inte fatta att det där blir godkänd poäng...

Alex sa...

Han gör inget fel, det är inte offensiv foul eftersom att han hoppar över fransmannen och han är ju på honom men han ramlar inte...therefor no wrong