måndag 26 mars 2007

19kr för en daim?

Niiice dag, solen skiner, daimglassarna smakar bra, man behöver inte ha jackan på sig (i solen) och ögonen kliar tack vare all pollen. Pollen är en riktig glädjeförstörare, jag menar vafan...man blir glad av värmen och vädret å gråtar å snorar för all pollen. Så imorgon blir det en hangaround dag, lediga från school...ska först iväg med min tyska kompis å inhandla sneakers, sum clothes...å sen blir det några partier risk, massa basket, lite fotboll å lite amerikansk fotboll om vi lyckas pumpa bollen.

Känns lite jobbigt att jag inte fått mitt betyg i programmering än, vore jobbigt om jag inte får 5an trots allt...men jag har skrivit å klagat till läraren så att han hookar upp mitt betyg...annars blir jag mad, real mad.

Känns även rätt jobbigt att en daimglass kostar 19kr, i remember those days när de kostade 14kr...those were the days.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du pollenallergiker? Oavsett om du skojar eller inte borde du begå självmord!

Anonym sa...

im with you niggah!
Death to the pollen!