torsdag 29 mars 2007

Här kommer snubbarna

Så nu har jag typ fått fans all over the world, funderar på att börja skriva på engelska men vi får se om jag pallar, lr? vi lyckades göra två tal idag när vi räknade, det är bra...bara 12 kvar nu...vi ligger bara "minus en vecka i planeringen" som min tyska kompis rather uttryckte sig. Skönt att vi hade våran föreläsare på övningen idag, den andra snubben är fett skum. Han är typ smått utvecklingsstörd och hetsig när man frågar om hjälp, scary. Så imorgon ska jag fota Hotellet och Soap Bar, fast innan det blir det nog att gå på final 2 i basket med Andreas.

Träffade Nisse idag, en dude jag spelar basket med...lång å blont hår...kolla bilden typ längre ner i bloggen. Han har vart ute å rest med ostindiefararen 3 månader med bland annat min gamla barndomskompis Alma, världen är liten. Hur som helst så ska vi hooka up vårt game å lira lite streetball, 2g4 we lyk kobe n shaq, unstopable. aja ska göra lite hemmagjord pizza. PEACE

1 kommentar:

Tyler Bonnie sa...

2g4 - togefa - together

du sparar inte time !!!!