lördag 3 mars 2007

Vågrörelselära is the shit

Så igår fotades det en del, fick stå å vänta 8min på tvärbanan å sen ytterliggare 13min på tuben vid slussen, plus att jag går upp på fel sida vid östermalmstorg vilket bidrog till att jag gick fel och slutligen kom 30min sent till kvällens första stop, Hotellet. Men det löste sig för det var stort å folk var glada så jag hann klart i tid. Sen drog jag vidare till Soap Bar och träffar på vakten som var lite på krigsstigen och misstolkade en sak jag gjorde och tog det som en diss och var nära på att inte släppa in mig, weird.

Var även på ett modellshoot igår, skumt...blev sminkad å grejor...sen försökta de pracka på en massa bilder för typ 350kr/st men jag sa NO. Vaknade vid 12 tiden å gled inte in till skolan förrän 14.30. Sitter nu här i skolan å har pluggat fysik, har inte gått alltför bra, men sista tentan som jag å Said hookade upp klarade vi typ.

Ska skriva ut onlinehandboken nu å sen kanske kolla på Dreamgirls på bio, fan va skönt att glida ner i en mysig biostol, plocka av sig sneakersen, slänga upp stinky feet på stolen framför och käka massvis med popcorn.


För övrigt så är det nytt rekord på http://www.raffraff.com/mealmaster
352 is the new shit, check out the pic snart...tagen with superduper mobil cam

Inga kommentarer: