fredag 16 mars 2007

lapplisor kan brinna i helvetet

fyfan för de som jobbar med sånt. Jag menar wtf, för en gångs skull går det rätt snabbt å jobba å jag är klar på typ 1 timme...men nej visst fan ska jag få en p-bot på 450kr. bara ett kvarter bort står ett helt gäng med bilar som har gjort samma fel men som inte fått p-böter...jag menar vafan, hora. im sorry kids but daddys mad rite now. jag menar, jag har slösa tbort halva natten och gått plus 50kr om man drar bort boten från lönen...förmodligen mindre med tanke på bensinen...fy fuck.

Men för övrigt var det nice att fota, gick inte så dåligt och så fick jag en puss på kinden av nån kändis som var gammal nog för att va min mamma...hon hade tydligen sin första hit 1986 lr hur det var...Britt Dahlén är det appearently...

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en lyckad kväll, grattis :D
Du ser inte så glad ut på bilden, var du rädd för vad Romina skulle säga eller? :P