torsdag 15 mars 2007

Galapremiär fo shizzle

Det var rätt VIP, gratis booze å massa fotografer...för en gångs skull fick jag posera istället för att ta kortet..awesome! nej men Alpha Dog var fett bra, den var både rolig och typ spännande eller vad man ska säga...men men, visste inte att den baserade sig på en sann berättelse...som ännu inte är helt avslutad, now dats sumthin.

Så ikväll ska jag fota, försöker va positiv till morgondagen :P
bara jag kommer upp så är det lugnt...men hur som helst så har jag fått 8 biljetter till förhandsvisningen av Hot Fuzz nästa onsdag vilket är ekvivalent med att i can take 6 friends wit me...någon som känner sig kallad?aja ska hooka up sum sweet b-fast med pimpjuice...får se om jag går å kollar på bågar idag, kan inte really fatta att jag ska gå å ha glasögon...sweet nu ringer väckarklockan...dags att gå upp

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Four-eyes, four eyes!

Anonym sa...

Oh jag vill så se dina bågar :D Trodde först du snackade om motorcykel ;)

Anonym sa...

ähhh glasögon höjer folks uppfattning om en, alla tror du är sjukt intelligent ;)

Anonym sa...

Sorry ejva... det e aledx vi snackar om... han kommer aldrig se intelligent ut...