lördag 10 mars 2007

strait outta compton LA

Anlände till Dogtown kl. 00.30 inatt, cool...Sovit fett skönt inatt, bortsett från att jag glömt dra ner gardinerna så solen stråla rite in my face. Wakeup av morgan som undra om jag skulle med till borlänge...så clothes on fast och gled ner på stan för att uträtta lite ärenden...Käkade frulle på burger king i borlänge, fett NICE!

Så ikväll ska vi förtära alkohol, kul ska det bli...slask, dåligt väder, bra kompisar, dålig krog...it's beautiful. fett kefft att snön har smält bort från vägarna här...jag trodde jag skulle få komma hem å kunna få sladda lite i och med att det inte går i stockholm, men nej..inte fan ska jag få det.

Crazy shit, 150g hamburgertallrik på hummelsta, MAD nice, synd bara att deras salladsstånd inte var uppe kl. 23.00...annars var det mysigt. Börjar bli lite småhungrig igen, lär käka nåt...fast ska nog ta ett bad eller nåt först...vet inte om jag pallar att fylla upp badkaret...går snabbare att duscha...eller?

Grand ikväll, GANGSTA!

din mamma är så ful så att när jag tog med henne på zoo försökte djuren mata henne

Inga kommentarer: