fredag 13 april 2007

when i wake up in the morning love...

"its a lovely day, just got paid, smack it up, be on my way, lovely day, lovely
day, lovely daaaay"


True dat, 16-17grader i skuggan...tröj/tisha dag idag och det bästa, nya fresha VITA sneakers! Känns alltid speciellt med fresha nya sneakers, och den där ångesten man får när man kliver på tunnelbanan å det är fullt med folk åså står man där å trängs med massa folk i gången...alltid nån jävel som inte håller i sig å som stampar runt på allas fötter i mitten, now dats disrestepca. so aneway, diskret matte föreläsning å övning stod på dagens schema..fick tillbaks ks'en vi skrev i onsdags...FUCK! 2 poäng under bonuspoäng gränsen...nu skrattar ni som inte vet men faktum är att jag fick 11 av 15...bonuspoäng är bara för mvg barn som min tyske kompis som scorade 15 av 15...men å andra sidan så var det inte jag som hade torkad sperma på kinden (känn dig TRÄFFAD (höhö)). känns rätt matematiskt att baka in parenteser innanför parenteserna, men det är smart. Ikväll ska jag fota Storstad & Olssons Video, det blir sweet...känner mig lite peppad...var ett tag sen man jobba där.


Imorgon kommer morg med familj till stan, fast de ska gå på lena ph å hänga med hans syter så jag lär nog inte få smaka på hans dase denna helg. Aja ska ända hooka upp sum b-ball imorgon...en massa sådant...ska nog ringa nisse (fortfarande den långa, blonda wiggan på lagkortet i något av de första inläggen) å få lite seriös gamin goin on. Så det verkar som om att det finns risk att valborg blir i uppsala? både min tyske kompis och romina sa det idag...kan va kul...fast jag vill gå på valborgspuben på lördagen..det kan bli kul...


"wait til u see my dick, ey bitch
wait til u see my dick, ima beat that pussy up
lyk bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam
beat the pussy up, beat the pussy up
beat the pussy up, beat the pussy up
beat the pussy up, beat the pussy up
beat the pussy up, beat the pussy up
you fine, but i aint gonna sweat..."


ja det är en vacker text...


....its a lovely day....

2 kommentarer:

Anonym sa...

sperma på kinden? varför sa ingen nåt?
btw, fan va du är tjock på den bilden. fatty boom boom.

Anonym sa...

Sorry för det mvgbarn... kunde inte hålla mig... vart tvungen att skvätta lite för att ta bort frustrationen över ks:en... lessen