onsdag 25 april 2007

She wants sum reaggeton, reaggeton, reaggeton...

Så Andreas fyller år idag, 21år, GRATTIS! Var ett tag sen jag skrev här...skyller skiten på schkolan som tror de kan säga åt mig att plugga till ks'ar å grejor hit och dit..fuckers...Nu sitter jag i skolan och ska plugga till ks nr 3 i disk matten. ks 2 skrev jag i måndags å den vette fan..ligger på gränsen...förhoppningsvis får jag 8...då är jag happy...Hur som helst så rockade jag nu wear idag, matchade min celtics cap med mina brand new superstar celtics, sen shorts, tisha å LRG. Kommer ner för trappan och blir förbiåkt av tvärbanan, FAN...precis vad jag inte ville, springa med mina nya skor. Så jag blir tvungen att springa 200m, inte så värst dumt ändå...de var smootha, bra köp. har ett helt gäng bilder att slänga upp men har tyvärr inte blåtand på min stationära dator vilket leder till no uploading...så länge jag inte orkar byta kablage bakom, men det får jag ta en annan gång.

Vet inte om jag har nämnt det tidigare men jag ska knega på ABB i sommar, montage av högspänningsbrytare...det är fett fo shizzle, och jag har problem med min elektro kurs? that aint rite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klarat alla inlämningsuppgifter. Uh-huuuuuh! You just got served! Lab imorrn, yay!