tisdag 3 april 2007

2.35:1

2.35:1 is the shit...try to figure it out...Blev sent igår, typ 04.00 satt jag å gjorde situps...sov i en obäddad säng, dvs. utan lakan, påslakan etc. Så har spenderat hela dagen home, fixat lite med programmering och har äntligen försökt bokföra lite shit. Asså bokföring är fett svårt, jag menar vafan, vad är egentligen "Upplösning av ackumulerade överavskrivningar" ? nån som har nån bra förklaring? De borde ha typ Deklarationer för stora företag och Deklarationer för idiots, typ i stil med The hitchikers huide to deklaration and owing money to the nation of whatever. Ska på fotografmöte, kan va kul med lite fika och updates om hur de vill ha bilderna etc., åkte på en motsägelse häromdan där jag är kinda sure på att nån bad mig ha bilderna med blixt rakt på människorna men det uppskattas inte när det är dåliga ljusförhållanden. (Kan va bra att ha rakt på på klubbar med mycket ljuskällor etc., skit samma)

All eyes on me

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror hans ögon berättar allt...

"Oh, I would do her, and her and her and... wait a minute!!! THATS A DUDE!!!!" *blixt*

Anonym sa...

WORD! btw, är det bara jag eller har inläggen blivit längre och lite för nostalgiska för att räknas som hetero? kanske beror på att du har klippt dig.
dessutom så kan du inte stava längre, du borde begå självmord.