måndag 2 april 2007

Busta Rhymes intar Berns och Stockholm

Konserten var off da chains sun! dock så blev inte bilderna så bangin som jag hade hoppats på, för vi fick tydligen stå bland publiken och inte innanför stängsel längst fram...så therefor var det massvis med händer i luften å folk som puttas etc...men jag gjorde upp det genom att stå å vänta på busta när han skulle anlända till efterfesten som hölls i Berns källare. Fotade en del kändisar, typ Bingo Rimér, Ken Ring(!), några FHM-bimbos, Sanna Bråding, Mogge, osv osv...

Efteråt fick vi iaf gå in på efterfesten så det gjorde vi med nöje, fast vi var bara där i typ 30-60min...var rätt trångt och det var typ bara golddiggers(tjejerna) och alla hängde runt VIP inhägnaden. När vi är på väg ut blir vi stoppade av David Tainton och två av hans kompisar som frågar mig om jag har en penna, så jag hookar upp dem med en penna. Efter typ 5sek så ger David Tainton mig en 100lapp för pennan, sweet! fast den kostar ju 50kr i affär förvisso. aja ska gå igenom och slänga upp bilderna, peace

Ni vet att jag inte kan lämna er utan en bild från kvällen,

Inga kommentarer: