söndag 8 april 2007

65 - 66 till Plannja i slutsekunderna

Jaha, 100kr för att se en spännande match som gjorde mig nervös, törstig och svag i benen mot slutet...med 5 sekunder kvar står det 65-65 och plannja får straff. 2skott varav ett som sitter..så snabbt som attan springer 08 iväg och missar sista skottet som egentligen borde varit foul? aja jag är inte den som är den så jag är glad ändå. Så min tyska kompis är back nu efter ett gäng dagar i Alperna...fuckface. Nu börjar skolan på allvar igen, ungefär 1½ månad kvar och det är matte KS'ar en gång i veckan, inlämningsuppgifter i elektron och en 5 sidig essä som prosam vill ha, fuckers. Hur som helst så vore det mad nice om jag klarade de kurser vi har nu...då har jag bara matte 1 hängandes vilket jag kan dras med/klara till hösten.

Jag har tydligen även blivit populär i Beijing, Kina av massa företag som rite outta nowhere addar mig på msn å är trevliga först och säger saker som att jag är snygg och att min flickvän är väldigt vacker, enda grejen är att på min visningsbild har jag bilden på mig å khalle (finns längre ner på sidan). Så med andra ord trodde de jag var bruden på bilden, nice. Sen försöker de sälja saker hit å dit å försöker hjälpa mig att leta rätt på rätt varor etc.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahahaha!!!

Anonym sa...

årets burn. betyder det att du och romina är lesbiska?