torsdag 19 april 2007

fuckit

Yo wusup, hookade up sum standup idag med Alma, Romina, Ida, Jennie, Nisse och min tyska kompis (fo shizzle), jaja hur som helst så blev det för många öl för att komma ihåg skämten...nej bara 3 st men dock inge mat förutom en hamburgare så jag får hålla på den...o jag kommer på det roliga skämtet så postar jag det i titeln...

Bör nämnas att That-Nigga-Per är en bajskorv, om jag å min tyska kompis får bestämma...Han lyckas hacka elektroteknikens datorsystem så han får rätt med fel räknesätt och på vilda gissningar? WTF! hur fan kan det hända...jag vill också att min pappa ska betala så jag har större felmarginal på svaren :P (no offense dude, just kiddin)

2 kommentarer:

Anonym sa...

e man duktig så e man! :-)

Anonym sa...

och e man en bajskorv så e man! :P

citat alex: "no offense dude, just kiddin"

...eller?