lördag 7 april 2007

Clone-A-Willy Kit

Danilo fyllde år i onsdags och den tänkta presenten var ett clone-a-willy kit, of course! Men så när vi anländer hem för att ge honom presenten så frågar jag vad han hade fått av de andra, varpå han säger "Jag fick en sån där Clone-A-Willy grej, typ man gjuter sin egen dildo, med vibrator..höhö". Så nu ska vi byta våran present...känns lite jobbigt att behöva klunsa in i affären med en dildo å lämna tillbaks den, men nån måste göra det. Solen skiner här i sthlm och vädret är på topp, fast det kunde vart lite varmare though. Jag känner att min bangin booty behöver värme...surfshortsen måste ut från hyllan och ut i solen, finns det någon skönare sommarkänsla än att få gå runt på stranden och veta att man har de snyggaste shortsen, kort och gott, nope! Fast tiderna börjar change, surfshortsen har börjat komma mer å mer till sverige...dock så kostar de ju 1000kr för ett par schyssta, men fortfarande så iz therrr competition.
this is how we kick it LA-, strait outta compton style

4 kommentarer:

Anonym sa...

Clone A Pussy låter inte heller dumt. Såg den på http://sextoysonline.se, tror jag.

Anonym sa...

sexleksaker
dildo
dildos
sexbutik
Skoluniform
sexshop
gratis dildo

Anonym sa...

http://sextoyonline.se

Anonym sa...

Stor varning för sextoysonline.se
Betalade 800 kr den 12/4-07 till sextoysonline.se men fortfarande inga vara! Skitbutik sextoysonline.se har varit i kontakt med polisen ang ev anmälan