torsdag 19 april 2007

crackalackin

Branschdagen idag, rätt sweet...massa yoghurt, lite muffins, lite godis, massa pennor och lite nintendo wii spel samt tävling...Och efterfest på Scandic Anglais. Googlade upp alla svar till nintendo tävlingen och trodde jag skulle vinna så klart...men icke sa nicke...typ 3 platser från vinsten :( Totte tog hem segern men jag och min tyska kompis fick en varsin Borat dvd...men That-nigga-per fick ju en borat-baddräkt...IT'S NICE!

Så de där kinesiska säljarna är på mig igen, fast ytterliggare en gång så misstar de mig för en kvinna på bilden på mig å khalle, vet inte om jag ska ta det som en komplimang lr inte?

lyjshop@hotmail.com säger:
hi
Alex säger:
hey
lyjshop@hotmail.com säger:
nice photo
lyjshop@hotmail.com säger:
that's your wife beside you :)

Inga kommentarer: