måndag 30 april 2007

Jag må hon leva...

Grattis tjockis! som nu är 21...jaja gårdagen spenderades mestadels nere i skärholmen/kungens kurva där vi gled runt i massa affärer innan vi begav oss hem för att käka tårta och korv(?!) och öppna paket. Massa fina paket fick hon, varav en medaljong från mig som kostade skjortan...men smakar det så kostar det. Nu har äntligen min tavla åkt upp på väggen, och solen skiner, så iv ska ut å äta lunch på nån restaurang ute i skärgården och sedan bara slappa...fast jag lär skicka in essän idag...annars är jag fuckad.

börjar sakna min tyske kompis, we haven't spoken in two days...its startin 2 get lonely...FUCK! såg nu att essän skulle vart inlämnad kl. 08.00 imorse...balle! jag som har haft den klar liggandes på datorn i ett par dagar...skit...hoppas det inte gör något att man är 4 timmar sen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratttttttis

Anonym sa...

If you suffer from hair loss, hair implants may be one way to help you.
[url=http://www.hair-restoration-surgery.com/]hair restoration surgery[/url]