söndag 22 april 2007

Att prutta bananer på en söndag

Ont om inlägg denna helg, skumt...har känt mig allmänt trött och omotiverad till allt...matteks'en really brings me down. Hur som helst så har helgen vart fylld med mattepluggning...speaking of which så kom jag precis i skrivande stund på felet med gårdagens pluggning...inga Frank's inhandlades och förtärdes! fet tabbe av mig och min tyska kompis, eller ja mestadels min tyska kompis...Har man förlorat två världskrig kan man inte rå för att man gör fel hela tiden (no offense, eller?). Har äntligen blivit klar med deklarationen och bokföringen...har även fyllt i alla skattepapper för mitt sommarjobb...ska bara posta det...

Denna vecka är en sån där helvetesvecka...2 matteks'ar, en essä som ska vara inlämnad på söndag, elektro-tal som måste göras plus vetskapen om att det är varmt ute = b-ballin fo shizzle...

Inga kommentarer: