onsdag 11 april 2007

2 bollar i ansiktet

Upp early idag, fast konstigt nog så var jag inte alltför trött...skönt att typ vakna tidigt och kunna slacka som fan på morgonen...Matte ks idag, gick inte alltför tokigt faktiskt...kan nog gå vägen trots allt. Kanske ett bonuspoäng också...man kan alltid hoppas på det bästa. Efteråt firades det med mjukglass från kiosken vid skolan, de är galet stora..för 21kr...tar allvarligt en kvart om inte mer att käka upp, i alla fall om man sitter i baksätet på emils fiat punto...det poppades Per Gessle på emils begäran vägen hem...

Nu kanske ni sitter lite å väntar på the fucking part med två bollar i ansiktet på någon, men det hookades up sum b-ball vid fryshuset...jag, emil, johannes, andreas, respektive emils och johannes kvinnor (se det positivt grrlz), Elisabeth och Nesma. Nesma är ju galet kickass namn, låter typ som ett namn på en tiger...iaf om jag får bestämma. Aja åter till the b-ball part...det spelades med en nypa oseriositet, en handfull med fouls, två koppar stegfel och sen en tesked egoism. Alltid kul att få diva lite, fast kanske skulle ta å spela mer seriöst nån gång? typ mot några fo real niggas (hoppas Anders (läs nåt av de första inläggen) inte läser detta) så vi kan köra lite mer seriöst utan alltför många fouls och steg å grejor...Vi hookade upp lite Risk efteråt som lite smått otippat jag vann, yezzir! (slå upp det på http://www.urbandictionary.com om ni inte förstår)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Försökte slå upp men fick bara svaret "Sidan du söker anses orelevant och inte alls som någonting du behöver bry dig om. Gå ut i solen i stället."

Anonym sa...

Så mina fouls med tysk inspiration räknades inte :D

Tyler Bonnie sa...

ge mig en holla så kan jag fixa dom där två bollarna i ansiktet !

puss

Anonym sa...

"It's ok, I've taken balls to the face before..."