fredag 6 april 2007

Brasiliansk kognac och overshootade skinkbitar

Jag, jimmy, morgan och Louise spenderade en trevlig kväll ihop. Yes Louise fick stå med stor bokstav för att hon är en dam...till skillnad från oss svin. Kvällen var FYLLD (morgan känn dig förföljd) med sexsnack, snusk, och gamla minnen. Mamma och Janne bidrog även med alkohol och minnen. Jimmy har tydligen ett uppblåsbart får hemma som han ligger å trycker nu, undrar hur pass skönt det är...jimmy? det ska tydligen vara nån vass kant längre in ryktas det om. Sedan kom det på tal om Morgans vinballe, inte något nytt subjekt med vinballar hit å dit men fortfarande roligt och känsligt. Nån som inte lyckas fast de trodde det, skönt att det inte var jag...än iaf. Imorgon(idag) ska vi hem till estocolmo igen och slacka...lr nja egentligen så borde jag plugga så jävla mycket matte så jag klarar av shiten men nope...får bli söndag och någon dag i veckan...

Träffade Axel idag, var hemma hos honom och åt gott och slappade. Real proud måste jag säga...han har vuxit upp och blivit något riktigt respektabelt och bra...jag känner mig nöjd på nåt sätt. När jag och erik (hans lillebror) var små så brukade han jämt spöa oss, både i basket och bokstavligen. Han var våran idol...nånstans längs vägen försvann d där när de flyttade till indien och jag blev ensam på gatan. Alla försvann på samma gång, men det var väl bra...för det känns fortfarande som att axel är min storebror och jag hans lillebror...han kommer fortfarande att spöa mig efter maten som han alltid gjorde förut...man hörde någon säga "Tack för maten" med en blandad pipig och grov röst, sedan hör man några apsteg nerför trappan och rätt som det är så står dörren vidöppen och man ligger i en väldigt oskön ställning där man inte kan göra nåt annat än att väsa "Du är bäst" eller dylik. Kort och gott, perfect.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Im moved by your talent with the pen...

Alex sa...

..oh, it's just the alcohol speaking.