tisdag 10 april 2007

Ner i träsket

Yepp så var man där/här igen, matte KS varje vecka...ultramycket att göra i skolan och allt på samma gång...fyfan...jag vill ha mina dinheros nu så jag kan paya tillbaks lite debths och leva glassigt (försöka spara pengar) ett tag. Nej men skolan för med sig mycket skoj också...imorgon ska det till exempel ses stand-up på SysterOBror, det kan bli kul. Funderar på en framtida flytt...skatteskrapan är målet om jag får som jag vill...fast först lär svebo get their shit 2g4 och hooka upp oss med lägenheter att boka på internet...Vore rätt sweet med en 2a på 60kvm på 23 våningen...går inte att bo på en högre våning i sthlm innerstad...känns bra...fast de har även en fet 4a på 94kvm...något som jag, johannes, per och emil spekulerar på...andreas också...det är ju han som betalar, och tar med sig tv'n för den delen. Bifogar en bild på min riddare i rustning som räddar mig/oss i tider som denna.

Frank's, simply the best!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Im down with the VIP cottage!

Anonym sa...

snygg bild!