torsdag 26 april 2007

God gave, but he also took

03.04 inatt blev jag väckt av min andra bror, erik...han var glad att berätta mig att han blivit farbror, vilket är ekvivalent med att axel har blivit pappa...det blev en dotter, im happy 4 u. Men Erik didnt only have good news, he also informed me att en av mina barndomskompisar, Kristina Kruslock hade dött...de hade hittat henne i Holland, dödsorsaken osäker än så länge. Var visserligen ett tag sen vi pratade men vi lekte en del när vi var yngre, hon var också brasilian så hon tillhörde också brassegänget som det kallas i ludvika. Efter 15min samtal så la vi på och sa att vi skulle höras av senare idag...Trodde att jag skulle somna om lätt men kunde inte somna, låg å tänkte på Kristina...vad som hade hänt, hur det hade hänt, och varför...det kändes så onödigt...hon var ju bara 21.

Dagen förde med sig värme, sneakers och shorts...rockade nya strumpor som jag fick av romina igår, assköna. Eftermiddagen spenderades till att plugga diskmatte, 4h...vi drog ner till t-snabben för att inhandla lite Frank's men WTF! inga Frank's wut so ever...Mad disrespect, på hög nivå, knaamsayin. Till vår (min och min tyske kompis) besvikelse blev vi tvingade till att köpa 2st X-ray energiser istället, samma pris men sämre...Smaken, energin, konsistensen, fylligheten, ingenting är på samma nivå som Frank's...imorgon är det matte ks på schemat, sen mad chillaxin med grill, beer och födelsebarnsfirande ute i Upplands-Väsby(!?)


För er som undrar hur det ser ut när man pluggar så tycker jag att detta är en väldigt beskrivande bild

1 kommentar:

Tyler Bonnie sa...

jag vet vad som hände