måndag 5 november 2007

2 for 1 combo.

Spännande, lustigt att ena sitter på toa och andra duschar...thats luv....-ish.
Idag har jag spenderat dagen åt att programmera, lab 7 rättare sagt...den är nu done...har två versioner om det är så...men det är nog lugnan med bara en tror jag. Emil tittade förbi en stund, vi spelade Resistance och slutligen tekken 5...ingen större vinst av mig faktiskt...bara 15-5. börjar jag sacka ihop helt? det här håller inte, lär styra upp det. Igår så hookade jag dödens tacopaj, helt sjukt...ni vet som när man kollat på när ens mor har bakat rabarberpaj en varm sommardag, man var med och fick göra pajdegen coh sedan fick man hjälpa till med rabarberna och resten. Fast mamma fick jämt göra rutmönstret på toppen, det är en teknik som jag inte behärskar...lär dröja till jag får barn/barnbarn innan jag gör det antar jag, om ens då.

Hur som helst så var den helt off da chains sun, BAM! Så i denna trista söndagskväll så bjuder jag er på denna video, its biznesstime!

Inga kommentarer: