tisdag 6 november 2007

reunion.

Ser ut som att det blir en efterlängtad reunion SÖG-afternewyear2k6-plugg i år igen. Jag seglade in i mål med 20pinnar av 50pinnar vilket gav mig ett ovälförtjänt F. Inte Fx, utan F. Dessvärre så var tanten jag hämtade ut tentan av så pass stressad så hon typ stämpla den på en gång innan jag hade hunnit kolla igenom den vilket leder till att jag inte kan överklaga either. Det är bara att ta det som en man, lättare sagt än gjort. Men man tänkte att det löser sig nog med två tentor i jul, men då ska ju fuckin jävla kuktentorna vara bokade måndag-tisdag i följd...jag menar WTF?! hur fan har de tänkt sig att man ska kunna plugga, jävla nötter.

Så nu står jag här, som ett ensamt barn med stora hundögon upptittandes mot tjejen i glassståndet som endast 2 minuter tidigare hade gett han en stor 3-kuleglass med mjukglass på toppen som nu ligger och smälter på backen bredvid bänken. Det känns förjävligt.



I'm looking for what i cannot find, -ish

3 kommentarer:

Sigge sa...

Var det du som snodde min keps!!?

Alex sa...

HAHAHA, varför skulle jag sno din kepa? du har väl typ 10cm mindre skalle än vad jag har också :P

Anonym sa...

fuuuck, måste plugga imorrn. på en skala från 1 till pallar inte är jag en 11. if you think that doesn't make sense, sue me. och alex, om du väcker mig imorrn så dör du, it's that simple.