fredag 16 november 2007

Yet another d-day.

Vaknade rätt mysigt imorse, dock aningen stressad...varför vet jag inte? Kan det ha haft nåt att göra med att det inte fanns någon frukost hemma? Eller för att jag inte visste vad jag skulle käka för mat då vi hade tentan kl. 13? Eller kanske för att Prosam grejen skulle in idag. Hur som helst så fixade jag prosam grejen så om det är nån från min grupp som läser min blogg, den är inlämnad (uppladdad på bilda med andra ord).

Drog en skön dusch imorse, stod och lyssna på lite musik (yes vi har en duschradio, fuckin awesome) och schamponera håret. Det är mysigt...skip to the fuckin part, so annie-hao (thats hilarious(theres a girl from our school named annie hao)) jag kirrade mat/frulle biffen genom att slå ihop dem och helt enkelt käka nudlar till frukost. the real student thing to do :) Sen slappar iväg till skolan och sitter och pumpar upp nervositeten inför tentan. kort och gott så sög den. Rörlig bild tentan var typ som jag hade tänkt mig, fast på ett annat sätt. Han tog alla frågor som han brukade ha med...men frågade om en helt annan sak typ, som man inte var beredd på. Som t.ex. hur strömning av video går till och vägen till filen genom internet osv. jag menar, WTF?!

but as u all know, i aint the one who's the one...im the other one (hm...) so therefor i give u the rest of my evening in english. After the exam me n my julie hooked up sum booze (sum xpensive beer and ale and two bottlef of glögg(i guess there's no english name for that)) And on our way home i got the munchies so i had to eat sumthin. so we took the bus to st. eriksplan and ate a super meal at sibylla for 39kr (advertisment fo sho) it wus off da chains, sittin out there in the cold swedish autumn with a saucy burger in my hand and my julie in the other...aaah.

However we watched Who's Your Caddy?! when we got home and it wus off da chains sun, includin all ma favorite niggas, terry crews, lil wayne, big boi, tony cox, andy milonakis (white bwoi) and so on...And we also hooked up surf's up, or at least i did..my julie fell asleep. that too were supersweet.

Aight gotta go sleep, sorry for the long input but its cus of the exam. PEACE



feel the anxiety? i do...

Inga kommentarer: