onsdag 31 oktober 2007

Tentaåterlämning...yup it totally sucks

Idag vakna jag early för att romina glömt ställa om klockan på den fuckin stereon...04.45 gick den igår rättare sagt, fan va skönt! Aja, bara att masas sig upp å käka en frulle beståendes av mild lättyoghurt (vaniljsmak of course) och kalaspuffar för the extra sugar kick. Gled in till schoolan för återlämning av tildatentan, det var skakigt må jag säga...förste man före mig fick ett negativt besked och sen var det min tur...glider fram med min charm och lätta steg (like a butterfly) och säger mitt namn till läraren samtidigt som hon spanar in min balle, hon räcker över tentan, och BAM! 53p, E=Godkänd med andra ord! fett skakig blev jag men jag är väl rätt nöjd ändå...bra att jag klarade den, även om jag kunde pressat ut typ 40p till ur tentan.

Sen hookade jag å min tyske kompis upp förberedelseuppgifterna till våran lab idag, torsk bara att vi gjorde till fel lab och upptäckte det precis innan labben...men det var bara jag som screwade upp mig på redovisningen av förberedelseuppgfiterna så det var lugnan :)

En bild av min fresha tisha jag rockade today...

Inga kommentarer: