tisdag 27 november 2007

entourage.

Idag var dagen D. Jag kände det på mig redan när jag fick reda på att vi typ kunde gå från skolan när vi ville. Så jag stannade tills våran flash-animation var klar och sedan avnjöt jag min matlåda på kåren med andra alex b. Det som var dags var alltså att börja kolla på serien Entourage som typ alla mina kompisar följer, så efter att jag tankat över alla 4 säsonger under lektionen så var det bara att vänta på att skolan skulle sluta, vilket den gjorde ganska snabbt.

Väl hemma så slängde jag in två stenhårda lussekatter som vi (romina) gjorde förra veckan i micron, efter 40sek så var de mjuka och goda igen. Och the tittande began, gosh...har nu ett avsnitt kvar på första säsongen, det sammanfattar väl det hela ganska bra.

"- It'll be just like prom!"
"- So does that mean you won't be having a date then?"

5 kommentarer:

Anonym sa...

sweetness, nu måste du bara kolla på hela första säsongen av heroes och du är på samma level som jag o adam :)

Tyler Bonnie sa...

heroes suger kuk

Anonym sa...

So does your Mum..

Anonym sa...

hehe hur underbart är avsnittet där drama klädd som en hund do the dirrrty med en kvinna utklädd till katt??

Anonym sa...

Utklädd till kanin och ekorre om jag får be :P