tisdag 13 november 2007

Knockout Billy!

Idag gick planen av! så det har inte blivit något studerande alls..men jag fick tillbaks min trycktenta, dvs. den andra tentan jag skrev på min födelsedag...på den första gick det ju smärre bra, 20p av 50p = U...men på den andra gick det desto bättre...37p av 50p = 4 :)

Gäller att fixa tentorna nu på fredag så vore det kalasskönt :)

Hur som helst så hookade vi upp vårt projektarbete today, vädret var ju ärligt talat svinkallt och det var väldigt mysigt att spendera 3timmar utomhus, jag tappade till och med känseln i mina tår...jag menar wtf?! går det ens i november?

Hur som helst så har jag precis hämtat the laundry...00.45 in the night? det känns rätt jobbigt när romina ligger i sängen och sover...men å andra sidan så har ju jag ledigt imorgon och inte her.

"I wouldn't do that if i were you..."

1 kommentar:

Anonym sa...

Bilden ser så varm och go ut, men fy satan vad det drog kallt. Fett nice ;)