torsdag 29 november 2007

another day in paradise...

Hm, veckan har glidit förbi snabbt, imorgon är det game day och jag och my man A-bwoi! våra kära 08-or möter Gothia Basket. Kan bli en intressant evening, efter matchen kanske det blir några öl på Farkosts julpub.


Idag var en sån där morgon då man vaknade för tidigt, man liksom ligger kvar och försöker sova fast the almighty sun vägrar släcka lyset. Så eventually så gick jag upp, eller ja...tekniskt sett så gick jag upp, fysiskt sett så satte jag mig upp i sängen och la datorn på avlastningsbordet som man kan dra över sängen och avnjöt 4-5st Entourage avsnitt, yes jag är inne på andra säsongen nu. Avsnitt 12 rättare sagt, så jag har bra 3 avsnitt kvar innan säsong 3 :(

Mid-course presentations tomorrow, hopefully it'll go better than this did (It's not fake):

Inga kommentarer: