torsdag 22 november 2007

Alzheimer contra lightfastness

Yezzir, det ska redovisas imorgon typ...Vi har lagt upp en helt smashing powerpoint presentation med mad maxade bilder som förhoppningsvis går hem. Denna gång har vi inte heller en standard template i powerpoint utan hookade upp en egen med photoshop.

Så det är typ halsfluss som går runt i stan verkar det som, alla är sjuka och jag börjar känna mig värre för varje minut..hoppas jag klarar mig till skolan imorgon :S

YREG har vart på mig igen och skickat en ny faktura på 8lakan trots att jag har sagt upp mitt avtal med dem. Jag menar WTF?! vad är deras problem, känner mig riktigt på krigsstigen nu, fan...hoppas deras kundservice öppnar tidigt imorgon så jag slipper vänta hela dagen på att få sätta de på plats...svinen.

Nu är för övrigt mitt och johannes kebabtest finished och det ryktas om en helt galen layout i indesign som vi hookade upp.
PEACE


är det bara jag eller är gurlsens dans helt off da chains?

1 kommentar:

Anonym sa...

Fick du löst problemet med Yreg? Jag är i samma sits själv och enligt de ska jag betala fram till hösten 2009 för en sida som jag inte har kvar hos dem!
Svara gärna i min blogg. Tack!