söndag 11 november 2007

back in bizness.

har inte haft tid att writa på några dar...eller nja, det var en lögn...jag har haft en massa tid att skriva, den här bloggen kunde vart lika fylld med skit som din mamma. Så de senaste dagarna har gått ut på att vara hemma och slappa, och i skolan och typ pluggat? kommer faktiskt inte riktigt ihåg. hur som helst så pluggade vi idag, helt ensamma på en mörk skola...kth by night är rätt scary faktiskt...om man nu inte är den som gömmer sig och väntar på att nån ska gå förbi så man kan skrämma den personen.

Min lady befinner sig i ludvika över helgen så det har lett till att jag sover ensam i the big ass 160cm bed vi har. Det är faktiskt bekvämt, imorse t.ex. jag låg och sov/snoozade eller vad man ska säga och kan rulla runt hur jag vill i sängen. Efter ett tag glider man upp och ser att det är svinkallt ute, och fint väder...dessutom ligger det snö på vissa bilar men inte på gatan/gräset. Då vart jag nästan fundersam om bilar åkt in från typ sälen och parkerat utanför oss...det är trots allt pulka-vm och nån jibbtävling i hammarbybacken...så det var väl mucho folk there.

Aja det här räcker for now, ligger i sängen och ska slagga är planen...imorgon blir det studera, btw romina om du läser, det fanns ingen tvätttid på måndag kväll förutom 22.00 - 00.40...så jag bokade den ifall att du känner för att tvätta då :)

Blir nog kanske fika imorgon, vore gott. Enligt Teknologtraditioner så dricker man öl till bullen, och tro det eller ej...det är skitgott.

Inga kommentarer: