tisdag 20 november 2007

Arne Weise tipsar.

Kände mig sjukt trött imorse, trots att jag fått sova ut...tror iaf att jag fick sova ut. Kebabtest stod på schemat så efter en del komplikationer så var jag och min tyske kompis på väg till Lappis för att pröva kebaben på Professorn, men nej...de ska ju tydligen renovera denna vecka så de öppnar inte förrän 16.00 på dagarna. Det kändes lagom kul efter att man stått och väntat fett länge på buss osv. Så vi styrde våra kroppar till Gärdet och slutligen så kom vi ut ur tunnelbanestationen där. Efter att vi yrrat runt i en halvtimmes frågade jag en gubbe som satt på en bänk om vägen till närmaste kebab. Och till min förvåning så var det Arne Weise, han hjälpte oss innerligt och inte långt efter så satt vi där med en kebabtallrik med ris framför våra hungriga munnar.

Imorgon är det redovisning och tee inköp, WOHO! PEACE

Inga kommentarer: