lördag 30 juni 2007

En hamburgare på bröstet?

Day 2 av ludvikafesten, Emil och min tyske kompis är här...Nötterna anlände igår och det var varmt och vädret var faktiskt nästan på topp. Det börjades relativt snabbt drickas öl och caipirinha, innan vi åkte till romina och pimplade öl och sangria. Galet mycket folk på stan och galet mycket bråk, haha...Min tyske kompis höll på å få stryk två gånger i publikhavet...fast då sa hana tt han var engelsman åså blev de plötsligt glada och skule frklara vem Björn Rosenström var, idioter.

McDonalds var fett sweet, träffade min mysiga dan the man i kön till kassan, idag öser regnet ner, lite trist...men som tur är så ska vi in på trädgårn å dansa på deras phat dansgolv med kass musik, men det löser sig...hoppas min gangstachick Dan plankar in så jag kan grinda han på dansgolvet samtidigt som jag gör C- och V-walk, fo shizznit. Slänger kanske upp nån pic sen, PEACE!

Inga kommentarer: