onsdag 6 juni 2007

She fine, but i aint gonna sweat...

Seeeeegt att gå upp 5.30 imorse, men för det fick man ju trots allt/kommer få den 25e juli, 1600kr. 1 down, 3 2 go...sen är jag feting rikish...hopefully. Glömde skriva om en relativt rolig händelse igår...var på väg hem från stan med Janne när jag kom till korsningen vid MM. För er som inte vet så är det en korsning med ljus och 4 vägar och jag skulle göra en vänstersväng...men då kommer janne på att vi skulle köpa potatis så jag var tvungen att byta till filen som går rakt istället, sure tänker jag och börjar blinka åt andra hållet. Jag låter de två bilarna som kommer åka förbi och sedan efter den andra kör jag ut, precis innan den andra kört förbi mig så kommer det upp en ny bil fast längre bak så det var ingen fara...Men visst fan ska han gasa på och köra upp precis i arslet på mig och tuta, vilken fitta. Fast då pekade jag finger åt han genom bakrutan..haha. Jävla nötter det finns asså, sån skillnad på att köra bil i ludvika och sthlm, men men.

Idag var jag så bored så att jag tog bilen och åkte ner till den nybyggda piren vid stora hamnen i väsman och satte mig vid en bänk och chillade, satt mest å tänkte på skit. det är faktiskt sjukt trist här i ludvika om man är ensam, i sthlm finns det iaf sjukt mycket shit att göra...här är det aningen segare...förhoppningsvis blir det utgång på fredag när alla tar studenten...förutsatt att jag slipper jobba på lördag och får med mig nån som vill jobba söndag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp, du borde ha stannat i S-town. Jag har hur kul som helst hela dagen här. Haha. Ok, inte direkt, men det finns iaf alltid folk man kan hänga med här.