söndag 1 juli 2007

"Jaha! är det du som är fuckface?"

Sista dagen av ludvikafesten avklarad, började lite segt att ma crib men sen drog vi till eirk å grattade honom och käkade god mat. Med betoning på god, kycklingen var nog verkligen den godaste kyckling jag någonsin käkat...fyfan vad gott, blir hungrig bara av tanken på kycklingen, its tasty sweetness matched 2g4 with potatoes n 2 different sauces combined with creme fraiche...thats the shit appearently. Det var rätt cosy hos erik, massa blandat folk och mina stockholmska friends beblandade sig rätt snabbt, skönast på kvällen var nog när jag kallade erik för fuckface och emil utbrister "Jaha! Är det du som är fuckface?" Haha, dum som erik är så tror han att jag har kallat honom för det soch det tror han nog fortfarande. Trädgården wus the shit som stod på schemat later dat nite. Det var rätt okej, fast ändå lite sisådär...DJ'n var bättre än vanligt men fortfarande skitkass...jag menar wtf?! Inte alltför mycket folk och det var rätt skönt...träffade på lite gamla friends also, Agnes Hallberg kände tydligen igen mig...tur det för annars hade inte jag känt igen henne. Still really pretty och inte lika emo/punk/wtf no mo. Dats nice, i lyk dat.

Min tyske kompis och Emil fick pröva på mandomsprovet, dock så har det bytt ner sig till en mesigare modell då den gamla modellen orsakade för många spyor etc. enligt statistiken. Den slank ner rätt bra med shitfaces i ett par sekunder efteråt men sen blev de buttugly som vanligt. Den gamla modellen innehöll massvis med chili i en vodka flaska som de fyller upp ett shotglas med, och sen har man på massa tabasco...Det är inte så farligt att dricka till en början, men efter 10-12sekunder så känner man att det börjar bli lite varmt och då har bartendern redan hällt upp mjölken i ett glass åt en, såvida man nu inte är som mig och inte gillar mjölk utan gled runt med ett glas vatten resten av kvällen.

Dagen spenderades med en mysig frulle innan vi begav oss till stan för att gå en promenad och betygsätta lidl glassar. Sedan åktes det gokart, ryktena säger att jag varvade alla två gånger förutom emil och min 10årige låtsasbror. Jag wus the shit med 43,250s som bästa laptid. Bör nämnas att min sämsta laptid var 10 hundradelar bättre än min tyske kompis bästa, hur fan lyckas man med det?

Mina kompisar plockade med sig våran nyupphittade GB Glace-gubbe hem, Greetings som the back of a Honda!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan meddela att Glassgubben står på tomten här hemma och hälsar alla välkommna!
Elisabet trodde vi skulle börja sälja glass :)
Hade nog varit lite dåligt läge dock...
"hmmm, jag är glassugen..."
"JAg vet, vi kan gå till det där stället som ligger 3 km in i skogen och handla!"
"Sövhiit!"

Finns säkert nåra knäppskallar som kan tänka sig det men... not my cup of chocolate...

Anonym sa...

har bara en sak att säga:

HAHA, du skrev mitt namn, sucker!

Alex sa...

...Or did I? (Maybe u should check again)