söndag 17 juni 2007

Im rich bitch!

Yo! Ett tag sen jag wrota nåt här men nu är det dags igen...Kan gladeligen meddela att jag har jobbat klart mina 4 helgdagar och det innebär att jag förhoppningsvis nästa månad är relativt rik...om man inte jämför med andreas. Rätt chill att worka ändå, jag å niklas modig...japp, det var modigt sagt/gjort. haha. workade 2g4. De grown ups aka fast anställda jobbade med mekhus osv och lämnade oss ensamma som fick montera de största brytarna som går att montera. bypass aka 3-poliga motherfuckers. En jävel läckte igår men den fixade vi till idag, vi lyckades slänga upp alla 9 som det fanns att göra...skönt att få det överstökat. det lite jobbiga med att bygga de var att man får rätt kraftiga stötar varje gång man lyfter upp och ner varje porslin, dvs 2 kraftiga stötar per brytare..den som gör matten får det till 18st stötar. Yup så vi turades om med att ta smällen. ska återgå till mitt otroligt roliga tv-tittande medan det regnar ute, PEACE!

för er som är sugna på vad det är för saker jag bygger så checka sida 2 på denna länk: http://library.abb.com/GLOBAL/SCOT/SCOT245.NSF/VerityDisplay/BD1668E967475ACEC12572E2002FE739/$File/209219ABB0407.indd_LR_33378.pdf

Om ni lägger till ett porslin till på de som syns på bilden så förstår ni vad jag har byggt denna helg...

2 kommentarer:

Anonym sa...

gå online på msn nån gång din fitta :P
btw, min illustration i osqledaren kicks ass, den är nog det sweetaste som nånsin har hänt kth-studenterna. lite konstigt bara att det bara finns sidonummer på en enda sida i hela tidningen... what was dunja smoking?
jag ser fett cool ut på redaktionsbilderna också, I is da man.
ledig imorrn och på torsdag, ska jobba midsommarhelgen. men jag skiter i, det lär ändå vara bajsväder och jag makar som extra cash moooney.

holla

Anonym sa...

har fått en lägenhet på sjätt våningen i skatteskrapan