torsdag 7 juni 2007

Beachvolley, folle, bad och en Hawaii special med bearnaisesås, Tack!

Dagen började med en tung uppgång, faktiskt så pass tung så att jag bestämde mig för att dissa att börja jobba 6.18 utan anlände till jobbet 6.24 istället, då stämplade jag iaf in. Sedan fick jag knega mig bort till omklädningsrummet fast det tog ett tag since jag hade lyckats spärra mitt kort. Men det löste sig till slut och en kvart senare stod jag vid brytarna. Fick besök av mamma som hade med sig en macka, service! Efter jobbet så bikade jag hem på jannes fett pimp gurrrrlbyk och käkde upp min och jimmys sista mars-glass, sorry dude...my bad.

Idag fick vi även bygga 3st brytare som bestod av 3 stöd, fyyyfan säger jag bara...stora som min balle ungefär, skala 1:10. Vi fick montera ihop shitarna i stationen bredvid för där kunde man tydligen sänka ner ställningen i backen osv. Men trots detta fick ändå Johan my workman åka korgen upp och byta torkmedel i toppen, fränt!

Vi bestämde oss för att hooka upp sum beachvolley efter work och det blev det! Jävlar anamma, jag, hiphopjacke, johan, micke och mange...fränt osv...jag var of course king och de andra slaves...-ish. Men det var fun, jag å jacke lyckades vända en 12-0 match till 15-17. Vi var två och de andra tre dessutom, det var rätt bra. Det bjöds även på folle och bad för männen, dvs jag johan och mange...sedan käkade vi en pizza på pizzeria ludvika, jag kunde inte hålla mig utan var tvungen att testa om hawaii special med bearnaise var lika gott här, jag säger bara en sak: Tack adam för inblicken i denna helt nya underbara pizzaversion! Den är underbar, man blir så jävla mätt efteråt så att man nästan spyr, typ tänk dig tubgurrrl fast så klistrar du inte ett ansikte som spyr ner det gula(?) skiten i arslet på henne(?)...yup jag blir lite illamående av tanken.

Och för er alla som sitter spända där hemma och undrar om det är sant, -ja det är sant...detta är mitt 100-inläggsjubileum!!!!!! WOOOHOOOO!

Eftersom jag inte kan klistra in några nya sköna bilder pga att camen ligger i estocolmo så bjuder jag er på en gammal klassiker, enjoy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi gratulerar vi gratulerar osv.
Strongt jobbat grabben! Nu blir nästa jubileum inlägg nr tusen!!!! Om du kämpar på blir det väl om kanske tre veckor. Vi siktar på det. Och btw, ananas e inte gott... inte på pizza och inte på burk. Möjligtvis en färsk slice men damn... keep the sweet away from the salt gawd daaaaamn