måndag 4 juni 2007

Sommarjobbare

Jahapp, idag var dagen D. Dagen då sommarjobbet började, lite smålång och seg introduktion till 10.30 sen blev vi upphämtade och fick kläder osv så vi kunde sätta igång och jobba. Fast vi fick sätta igång lagom till lunchen så vi började dagen med lunch och sen fick vi börja jobba...Jag bygger högspänningsbrytare men inte fan hjälper det mig att klara av elektron, nej 6,5p...antingen 1,5p eller 0,5p under godkänt-gränsen...känns inte särskilt kul.

hur som helst så börjades dan i princip med att vi fick reda på att våran divison ligger efter som fan och därför söker de folk som vill jobba helg...mot en rätt skaplig peng...Och självklart vill jag ha money så jag ska worka några helgdagar och bli rich, bitch! Dessvärre leder detta till att min tyske kompis och Emil inte kan komma till helgen...im sorry guys!

Efter jobbet så cyklade jag hem, och gick en promenad till dollarstore med jimmy och köpte en Twister, sen gick vi hem till han och kasta med en amerikansk fotboll...japp det låter lantigt men det är fett skönt...PEACE

1 kommentar:

Anonym sa...

Money over bros, huh? Taskig stil måste jag säga... jaja. Remember when you used to keep it real? :D
Fast du kan skylla det på värmen och faktumet att du är ute på landet igen... måste ha kommit som en chock när man har vant sig vid den stora staden i ett år, redneck...

Jaja, back to msn