torsdag 28 juni 2007

Ludvikafesten has begun...

Ludvikafesten, de tre dagarna då fjortisar går fulla på stan och träffar sina föräldrar som även de är fulla. Det är ett slags enad fylla, man slipper skämmas över att träffa lärare osv när man är drunk. Morgonen började sketfint med sol å shit, men sen började det regna, öser ner regn...bara det inte regnar imorgon och lördag så är jag nöjd. Min tyske kompis och emil kommer imorgon, det blir chill...massa brew, sova i uterummet, knappt sova, och skön stämning.

Min morgon började fett keff, 03.53 bestämde sig Erik att han skulle ringa mig och skälla ut mig för att jag inte ringt och sagt grattis till han, han fyllde nämligen 20 igår. Aja, han kommer få sin share av balle i helgen, yes...he'll be the first man to experience DVDA, performed on himself. en kul sak som jag inte har skrivit om var att jag fick en liten överraskning när jag anlände till jobbet och skulle ta min morgon-cacao-creme, nämligen att min mugg hade blivit utsatt för en beat down, men som tur var så blev det rapporterat och undersökt felkälla etc.

Inga kommentarer: