tisdag 5 juni 2007

Strait outta compton

Slapp dag idag, låter skönt men inte alltför skönt...vi sitter bara och väntar på att provarna ska bli klara med proven så att vi kan få våra ramar så vi kan bygga fler brytare. Men jag har iaf skrivit upp mig på 4 helgdagar och yup, laugh all u want men jag är inte den som kommer få mindre än 20k efter skatt på första lönebeskedet, you are! Jag vet att vissa ställer sig frågan "Hur gör han?", svaret är simpelt: "Tjejer säger alex är en player...".

Som vanligt började dagen med fett jobbig mobilsignal och sedan jävligt kall cykeltur till jobbet...men nog fan ska det bli 1000ºC till man ska åka hem, svettas som en gris i t-shirt och jeans...ska nog våga mig på att ta shorts och linne imorgon, fast i väskan lr nåt...lär ju vara skitkallt på morgonen å dödsvarmt på eftermiddagen, aja have a fun one! PEACE

Inga kommentarer: